top of page

Frado Rihal


In mijn sciencefiction roman 'De bloeitijd van de Sequoia's' komt een tempel voor die ik 'Frado Rihal' genoemd heb. Om het gebouw goed te kunnen beschrijven had ik er een tekening van gemaakt. Mijn partner Regina zei toen: "Waarom maak je hem niet?" Achteraf weet ik waarom: het was een enorme klus. Daarna hebben we hem gefotografeerd en gephotoshopt voor de kaft van mijn boek. We vonden hem mooi genoeg om hem te exposeren in de centrale hal van Atelierroute Oost op 24 en 25 mei van het jaar 2014 in Amsterdam. Daar werd de maquette opnieuw uitgebreid gefotografeerd. Hij bracht ons geluk. We kregen een uitnodiging om mee te doen aan een kunstwedstrijd die plaatsvond in Londen. Het was een Japans en Engels initiatief dat EWAAC heet.


  • Facebook B&W
  • Twitter B&W
  • Instagram B&W
 RECENT POSTS: 
 SEARCH BY TAGS: 
Er zijn nog geen tags.
bottom of page